wtorek, 18 maja 2021

Drawing.

 

Witajcie! 

Tak, jak to krzyczy nagłówek bloga ,,Strona pełna pasji.", blog ten miał być swego rodzaju skoroszytem, portfolio moich zainteresowań małych i dużych, moich inspiracji. Sytuacja w jakiej aktualnie się znalazłam i przymusowe zwolnienie namówiły mnie do działania! Pragnę właśnie teraz skupić się na tworzeniu tego miejsca. Chciałabym zawrzeć tutaj wszystko to co mnie napędza, co daje mi power'a, co pobudza moją artystyczną duszę. Nie widzę innego początku tego wszystkiego, jak rysunek. Rysunek był ze mną od zawsze. Już od dziecka przerysowywałam co tylko wpadło w moje rączki :-) Do powyższego rysunku zainspirowało mnie jakieś zdjęcie zobaczone w internecie. Poczułam w nim jakąś magię. 

Zapraszam zatem do mnie na herbatkę ;-) 

Poprzednie wpisy zawierają kolejne z moich pasji, tj. projektowanie wnętrz, a co się z tym wiąże pasję do mebli oraz ich przerabiania/tworzenia, podróże oraz modę. Choć ostatnio ujawnia się we mnie całkiem nowa pasja... na razie nie zdradzę co to jest, ale wkrótce na pewno ją tutaj Wam przedstawię.

Ten blog, a raczej próba jego tworzenia to moje drugie podejście. Kiedyś, w trakcie studiów, byłam autorką bloga modowego, którego usunęłam pod wpływem impulsu. Żałuję. Teraz myślę, że to mogła być piękna pamiątka. W końcu włożyłam wiele pracy w budowanie go i w pewnym momencie nawet już całkiem nieźle mi to szło. Nie było tam tak pusto jak tutaj :-) Nawet już sporo osób go odwiedzało. Mam nadzieję, że i tutaj jednak kiedyś ktoś wpadnie! Tymczasem kończę na dzisiaj. Myślę, że tak to zostawię. Chyba chciałabym aby posty, które będą się tutaj pojawiać dotyczące rysunku zawierały jeden rysunek i jedną historię :-) 

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz