środa, 19 maja 2021

Photography.

 Witajcie!

Dziś kolejna odsłona inspiracji ode mnie. Pasja, którą w sobie odkryłam stosunkowo niedawno. Mianowicie fotografia. Jest dla mnie swego rodzaju łapaniem momentów, wspomnieniami. Ostatnimi czasy, to głównie Wrocław przychodzi mi fotografować, ale nie brakuje w nim pola do popisu. Szczególnie upodobałam sobie obrazy odbite w wodzie... Coś pięknego! Jak na poniższym zdjęciu - pływające w Odrze niebo :-) Natomiast to zdjęcie z przepięknie oświetlonym mostem Grunwaldzkim odbijającym się w rzece mogłoby być fototapetą lub wisieć na ścianie w moim domu, jestem w nim zakochana! Dajcie znać czy Wam też się podoba!





1 komentarz:

  1. Fotografia to piękna pasja, dzięki której chwytamy te wszystkie piękne chwile :)
    Zdjęcia super! Bardzo podobają mi się takie z odbiciami w wodzie - wygląda to magicznie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń